E-commerce

W ostatnich latach obserwujemy ogromny postęp w dziedzinie handlu elektronicznego. Na polskim rynku handel elektroniczny stanowi około 3% wszystkich transakcji handlowych, a już np. w USA ponad 10%. Świadczy to o bardzo dużych możliwościach e-commerce.

Swoich zleceniach uwzględniamy rozwiązania istotne w różnych typach powiązań biznesowych. Przede wszystkim B2C oraz B2B.

Zalety sklepów internetowych można rozpatrywać z punktu widzenia zarówno klienta, jak i właściciela sklepu.

  1. Korzyści dla klientów:
    • wygoda korzystania,
    • możliwość kupienia towarów, które w inny sposób są trudno dostępne,
    • większy wybór – dostęp do aktualnych ofert z całego świata,
    • całodobowy dostęp do oferty,
    • konkurencyjne ceny w porównaniu do tradycyjnych sklepów,
  2. Korzyści dla właścicieli sklepów:
    • proste i wygodne zarządzanie jednostką handlową tego typu,
    • możliwość sprzedaży produktów non-stop,
    • docieranie z ofertą do klientów niszowych,
    • możliwość obsługiwania klientów z całego świata,
    • nieograniczony asortyment produktów, jakie można sprzedać,
    • niższe koszty prowadzenia działalności, wynikające z:
      1. braku konieczności wynajmowania powierzchni sklepowej czy zatrudniania pracowników,
      2. likwidacja ogniw pośrednich w dystrybucji,
      3. aktualizacji oferty – możliwa jest na bieżąco bez ponoszenia kosztów druku folderów reklamowych.
Na pewno dostrzegasz jeszcze więcej korzyści jakie może uzyskać Twoja firma. A co byś powiedział na to by ktoś ci w tym wszystkim pomógł?

Chętnie się tym zajmiemy. Wesprzemy Cię w całym procesie wdrożenia. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy w stanie zrealizować projekt tak byś był z niego w pełni zadowolony.