Google AdWords

Aby pomóc naszym klientom dotrzeć do jak największej liczby osób rozszerzyliśmy naszą ofertę o kampanie promocyjne Google AdWords.

Wyjaśnijmy na czym polega taka kampania i jakie korzyści daje Tobie drogi kliencie.  Praktycznie każdy z nas poszukując jakichś informacji w Internecie używa wyszukiwarki Google. Badania pokazują, że jest to około 95%.

Po wpisaniu przez Ciebie jakiej frazy wyszukiwarka zwraca ci 2 rodzaje wyników – bezpłatne oraz te płatne. Te drugie umieszczane są nad wynikami wyszukiwania oraz w prawej kolumnie. Zobaczysz to na zdjęciu poniżej. Chodzi o pola które zaznaczyliśmy 1 i 2.

Kliknij na obrazek aby powiększyć

search results

 

Np. Interesujesz się utworzeniem wizytówek, ulotek, myślisz ze warto by zainwestować pieniążki w stronę www. Szukasz lokalnej firmy która tym się zajmuje, przyjmijmy że z Piotrkowa. Wpisujesz więc hasła ulotki piotrków, wizytówki piotrków, reklama piotrków albo jak na zdjęciu agencja reklamowa piotrków.

Prawdopodobnie klikniesz w pierwszy link. Skieruje cię on na naszą stronę.

W systemie AdWords płacisz tylko wtedy kiedy ktoś kliknie dany link, czyli wykona bardzo pożądaną akcje – wejdzie na naszą stronę. Od tego ile jesteś skłonny zapłacić za to kliknięcie zależy twoja pozycja w wynikach wyszukiwania, w końcu konkurencja też nie śpi. Ale będąc pierwszym na rynku, który w ten sposób rozwinie swój biznes, możesz zyskać wielu stałych klientów. Dodatkowo ustalasz dzienny limit na reklamę abyś nie zbankrutował 🙂

Zobacz część wyników jednej z naszej kampanii. W ciągu 5 dni mamy prawie 80 tysięcy wyświetleń a nasza reklama wyświetla się tylko lokalnie w promieniu ok. 40 km od Piotrkowa.

adwords

 

Każdy z nas rozumie doskonale, że Internet nie zna ograniczeń terytorialnych. Jednak czasem potrzebujemy reklamować się tylko na lokalnym rynku gdzie prowadzimy działalność.

I oto kolejny przykład. Posiadamy małą firmę remontowo-budowlaną. Oczywiście wiele osób jest gotowych poświęcić czas i środki aby dojeżdżać nawet kilkaset kilometrów, jednak wolelibyśmy szukać klientów, a właściwie aby to klienci szukali nas w naszym miejscu zamieszkania i okolicach. Po co mielibyśmy wyświetlać reklamę w Rzeszowie jeśli mieszkalibyśmy w Szczecinie? Google pozwala nam praktycznie w dowolny sposób ustalić w jakich miejscowościach ma wyświetlać się nasza reklama. Możemy użyć do tego mapy i po prostu na niej zaznaczyć. Zobacz na obrazku poniżej.

Kliknij na obrazek aby powiększyć

Mapa

Ciekawe rozwiązanie prawda? A to tylko część z tego co oferuje system promocyjny Google AdWords.

Aby reklama Twojej strony internetowej pojawiła się w GOOGLE, musisz:

  • założyć swoje konto w GOOGLE AdWords;
  • utworzyć kampanie reklamowe i grupy reklam;
  • napisać teksty reklam i zaprojektować reklamy graficzne;
  • wybrać hasła kluczowe;
  • ustawić CPC (koszt za kliknięcie) dla każdego hasła kluczowego;
  • określić dzienny budżet reklamowy, jaki możesz przeznaczyć na emisję reklam. Dzięki temu masz pewność, że za reklamy nie zapłacisz więcej niż kwota, którą ustawisz jako dzienny budżet;
  • wybrać witryny internetowe, na których mają się wyświetlać Twoje reklamy tekstowe i graficzne

albo możesz zlecić te wszystkie czynności nam, a my w prezencie damy Ci 200 zł na Twoją pierwszą kampanię reklamową w GOOGLE AdWords.

Zadzwoń do nas

724 484 561 – Edwin

lub napisz

edwin@grupavnm.pl