Katalogi produktów

Na początku ustalmy różnicę jaka istnieje pomiędzy sklepami internetowymi a katalogami produktów. W sklepie internetowym klient może produkt lub usługę kupić.

W katalogu produktów, może się o nim po prostu dużo dowiedzieć. Poznać Państwa ofertę. To idealne rozwiązanie dla Tych z Państwa którzy jeszcze nie czują się na siłach by prowadzić sprzedaż internetową , ale za razem chcących zaistnieć w sieci i przedstawić dokładną ofertę klientom.

Jakie są główne zalety posiadania katalogu produktów w internecie?

  • Twoi pracownicy , nie będą zmuszenie ciągle przedstawiać oferty produktów klientom przez telefon. Będą mogli odsyłać ich na Twoją stronę www , oszczędzając cenny czas.
  • Wielu Twoich klientów , zamiast spytać woli poszukać w internecie. Dobrze byś tam był. A wtedy klient poczyta , przemyśli i zadzwoni by kupić.
  •  obsługa katalogu produktów w internecie , świetnie przygotuje Cię do późniejszej sprzedaży w sieci.
  • Po kilku miesiącach posiadania katalogu będziecie Państwo mogli zauważyć jak wielu klientów nie wiedziało o wielu produktach które Wy oferujecie od dawna.

Katalogi produktów , z opisami i zdjęciami – ale bez możliwości bezpośrednich zakupów przez internet to oferta dla tych z Państwa którzy chcą pokazać klientom wszystkie produkty np. biżuterię , meble , odzież , zabawki  , ale ze względu na różne czynniki np. kursy walut , zmienną dostępność nie chcecie prowadzić bezpośredniej sprzedaży on-line, a dopiero po ustaleniu z klientem różnych warunków osobiście.